15 lutego 2024

Kara Dożywocia

Kara75Dragoneel

Kara75Dragoneel
Hejo! Jestem Kara i pomimo bycia kompletnym nowicjuszem w pisaniu blogów, mam około sześcioletnie doświadczenie w pisaniu roleplayów, więc pisać jako tako potrafię i bardzo lubię. Jestem fanką tabletop rpg, obecnie biorę udział w dwóch kampaniach, jedna DnD, gdzie jestem graczem, a druga Fate Core, w której jestem Mistrzem Gry. Lubię oglądać anime i seriale, ale ostatnio rzadziej to robię ze względu na studia. Dawno niczego nie czytałam, także chętnie przyjmę polecenia książek od innych :3

Preferencje pisarskie

Ogółem to jestem raczej otwarta na wszelkie rodzaje wątków i te spokojne, i te bardziej szalone, oraz nie boję się pisac treści [18+], nawet całkiem lubię. Zawsze też będę chciała obgadać dany wątek na discordzie przed jego pisaniem, byśmy mogli uzgodnić, w co się razem pakujemy i jak to potem rozpakujemy. Lubię romanse (w szczególności te gejowe) i zwyczajne spotkania, ale preferuję, jak dzieje się coś ciekawego i jest dużo akcji, jakaś tajemnica, jakieś intrygi, bohaterowie, humor, zdrady itd. Dobrze jest, jak jakaś fabuła się toczy, ale jestem otwarta na wszelkie pomysły zarzucone w moją stronę.
Różnie u mnie bywa z częstotliwością odpisywania, w zależności od mojej sytuacji prywatnej, albo demencji, przez którą pozwalam przypominać mi o wątku na priv na discordzie raz na tydzień, gdyż no zdarza mi się zapomnieć. Jednak będę się starać odpisywać znacznie częściej niż raz na miesiąc oraz z mojej strony nie mam problemu z tym, jeżeli ktoś mi będzie długo odpisywał.
Co do ilości słów na pewno będę wyrabiać minimum i trochę więcej. Obojętna jest mi raczej długość odpisów osoby, z którą piszę.
Jak wspomniałam wcześniej, jestem nowicjuszem, co do pisania samych blogów, więc jeszcze ogarniam, jak tu wszystko działa, także liczę na pewną wyrozumiałość, co do mojej nawigacji po bloggerze.

Postaci

Work in progress...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz