31 lipca 2023

nowalijkowe

nowalijka

nowalijka
Nieustannie zmęczony rodzic dwóch cudownych kociaków, top jeden narzekacz na świat, ludzi, własne problemy i życie, od niedawna cosplayer, a od dawna członek dwóch mało znanych oraz mało lubianych zespołów muzycznych. Podobno lubi anime, komiksy, gry wideo, korzystające z surrealistycznych oraz psychodelicznych zabiegów kino i muzykę – prawie każdą, prawie wszędzie. Psychofan JoJo’s Bizarre Adventure i wściekłych, rudych kobiet.

Preferencje pisarskie

Chociaż piszę już od dobrych kilkunastu lat, a i bywałam na PBC, PBP, discordach oraz forach, odnoszę w ostatnim czasie wrażenie, że lata świetności mam już za sobą i brak mi dłużej sił do pisania branego troszkę zbyt na poważnie. Nigdy nie wierzyłam szczególnie w swoje umiejętności pisarskie – spędzone na blogach lata nieraz traktowałam nieco bardziej, jak wyścig, niżeli jakąkolwiek formę zabawy, dlatego chciałabym wreszcie od tego odejść, odetchnąć i po prostu dobrze się bawić. Odpisy preferuję krótsze (zdarza mi się jednak popełnić nieraz opowiadanie na ponad tysiąc słów), a akcję dość wartką, gęstą. Nie lubię za to wątków o niczym, dialogów-zapychaczy i stojącej w miejscu akcji. Cały czas uczę się pogodzić pracę i obowiązki z przyjemnościami, dlatego bez bicia przyznaję, iż nie odpisuję często, lecz chciałabym wrócić do pewnego rytmu i mam nadzieję, że nieco mi w tym pomożecie. Sama jestem wyrozumiała i cierpliwa – na odpis poczekać mogę nawet rok, nie ma problemu. Swoimi postaciami pozwalam sterować za wcześniejszym zapytaniem.

Postaci

Mishka – Mishka, Misia, Misiunia. Zwolenniczka ruchów socjalistycznych, protestów ekologicznych i równości społecznej. Wegetarianka. Zamieszkuje starą, drewnianą chatkę na obrzeżach stolicy, otaczając się wyłącznie towarzystwem zwierząt oraz przyrody. Butna i pyskata, nieraz uważana jest za zwyczajnie niewychowaną. Nic co ludzkie, bądź elfickie, nie jest jej obce.
Asher – Zgorzknialec, niemowa i nadmierny pesymista. W swym własnym, przeżartym zgnilizną mniemaniu, niezasługujący na szczęście i przebaczenie w jakiejkolwiek formie. Tonący w złowrogich wizjach głupiec, wciąż i wciąż poszukujący celu w przepełnionym boleścią żywocie. Żałościom przeciwstawia się alkoholem, z koszmarami walczy bezssenością, gniewem ucisza własne słabości.