30 lipca 2023

Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie

Queen of Rats

_queenofrats
Uwielbiam fantastykę w każdym wydaniu: książki, filmy, gry wideo, ttrpg i, jak widać, rp. Na pisaniu spędzam większość życia, bo i zawodowo, i prywatnie. W pisaniu prywatnym uwielbiam przeplatające się emocje: jak jest śmiesznie, ale też jak opowiadane historie wyciskają łzy z oczu. No i przede wszystkim lubię, gdy w wątku niepodzielnie włada logika (chyba że obie strony są zgodne co do jakiejś głupotki, bo będzie fun). Ogólnie jestem bardzo ugodową bułką, więc można ze mną naprawdę o wszystkim. Lubię robić memy do wątków, więc dajcie mi materiały do memów.
Jedyne, czego nie lubię pisać, to o sobie, więc na tym kończę.

Preferencje pisarskie

Bardzo bym chciała zadeklarować się jako aktywna autorka, jednak życie mnie ostatnio zweryfikowało, zatem lojalnie uprzedzam: nie można się po mnie spodziewać częstych odpisów. Lubię długie odpisy, a przez długie rozumiem od sześciuset słów w górę (wszystko zależy od sytuacji, ale też od bogatości odpisu osoby współautorskiej). Nie jestem w stanie przekonać się do prowadzenia cudzej postaci i wolę, gdy i ja nad swoją postacią mam pełną kontrolę. Oczywiście, w razie, gdy potrzebny jest jakiś drobiazg, który pchnie fabułę dalej, wystarczy zapytać, skonsultować i nie ma wtedy żadnego problemu. Lubię o wątkach rozmawiać z osobą współautorską, ustalać, jak mniej więcej przebiegać będzie fabuła, ale nie mam też nic przeciwko drobnym niespodziankom, zawsze to jakieś urozmaicenie.
Moim jedynym triggerem jest romantyzowanie przemocy. Poza tym, można pisać ze mną o wszystkim, choć nie ukrywam, że lubię szczęśliwe zakończenia, bo jestem emocjonalną bułką i lżej mi na sercu, gdy koniec końców jakoś im się układa (co nie przeszkadza mi maltretować ich po drodze).

Postaci

Maeve Everett - Nie tak znana aktorka teatralna, choć brak sławy w ogóle jej nie przeszkadza. Rozkoszna, mała buła z kruszonką, jak na wróżkę przystało, ale i pamiętliwa bestia. Weźmiemy dla niej absolutnie wszystko.
Charlotte „Charlie” Merimange - Królowa imprezy, która zrobi Ci drinka, jakiego jeszcze nigdy w życiu nie piłeś.
Orion Moonward - Właściciel kawiarni Kawa i kropka, znany pisarz. Roztargnienie dorównuje jego kreatywności i naprawdę wcale nie jest tak gburowaty, jak ci się wydaje. Nie słucha cię nie dlatego, że nie chce. Po prostu jest wtedy bardzo daleko.
Kindra Ryder - Pani sierżant, obecnie męczona przez potencjalnie śmiertelną chorobę. Idealna partnerka do paintballa i wypadów na jednego głębszego (lub piętnaście), gdy już zdecyduje się na towarzystwo. Jeśli z jakiegoś powodu szukasz kogoś, kto zawiąże ci stalowy pręt na kokardkę (ok, nie ma najmniejszego powodu, by tak było) – no to go znalazłxś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz