22 listopada 2023

Lisosmok od siedmiu boleści

Ryuukitsune

Nie odpowiadam za uszczerbki na zdrowiu psychicznym nabyte pod wpływem przebywania w obecności mojej osoby

Eiyo! Nazywam się Ryuukitsune (albo Ryuuki, albo Ryu), piszę niekoniecznie zawsze i niekoniecznie wszędzie. Czasem mi odbije, czasem trochę pomęczę innych, czasem pomogę, choć niekoniecznie jestem najlepszą do tego osobą. Pod spodem znajdziecie dodatkowe info o mnie.

(rysunek po lewej mojego autorstwa)

Ja i preferencje
Moje postacie

Na blogach już trochę siedzę, a moja pisarska przygoda zaczęła się jeszcze wcześniej, zanim poznałom cud Internetowych społeczności pisarskich. I mówiąc o tych społecznościach nie mam na myśli Wattpada, szach mat, bo zaczęłom od fandomu. Jakoś ciągnę tą pasję do przodu, równając ją z pasją do rysowania i hiperfiksacjami. A mówiąc o hiperfiksacjach, niebezpieczne jest przy mnie wspominanie o Muminkach oraz Lego Monkie Kid (i książki "Wędrówka na Zachód", ale to raczej mało popularne).

Jak powiada krótki opis mojej osoby, piszę niekoniecznie zawsze i niekoniecznie wszędzie, co znaczy, że może być u mnie ciężko z regularnym odpisywaniem. Dla bycia fair nie wymagam też takowego od drugiej strony. Mogę spróbować pociągnąć dłuższy wątek, ale szczerze, to raczej będzie zależeć od tego, jak będę się z nim czuć. Nie przeszkadza mi w sumie żadna tematyka, mogę napisać cokolwiek, tylko jeśli nie dasz odgórnie jakiegoś zarysu fabuły, spodziewaj się niespodziewanych i bezpodstawnych zwrotów akcji, bo w ten sposób radzę sobie z blokadami twórczymi. Same opowiadania bywają różnej długości, a średnio mieszczę się tak w 700-1000 słów i zapewniam, że nie wyjdę poza strefę komfortu, jeśli chodzi o długość. Nie przepadam za opisywaniem bigosu.

Kontakt: ryuukitsuneitami (Discord); ryuukiitami68@gmail.com (mail)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz