15 sierpnia 2023

But did you see it?

Schoco

schoco.
Dzień dobry, tutaj Schoco, ur local dinosaur enjoyer. Lubię zwierzątka wszelakiego pokroju i ciągle marzę o posiadaniu krocionoga i makaronika. I kozy. Będę studiować etnologie, wish me luck. Rzuciłam to w pizdu. Oglądam anime i różne dziwne rzeczy z dupy wzięte, gram w gry.

Preferencje pisarskie

Honestly, ja i pisanie to takie love hate relationship. O wiele bardziej wolę grać aniżeli pisać, lubię wymyślać rzeczy i rozwijać krótkie wątki. Więc, w związku z tym, ja oczekiwań nie mam - bo sama jestem na tej dolnej granicy. Nie odpisuję jakoś mega szybko, wtedy kiedy mnie oświeci(może być to jednak ten sam dzień). Przyjmę natomiast każdy wątek dopóki druga strona nie będzie ode mnie wymagać tej samej długości i cudów terefere. Jaka tematyka? Każda, chcę emocje i crushe i magię i bum *dźwięk łamania kości* albo taki SOL albo dramaty i tajemnice ukryte. Ogólnie na blogach jestem długo, ale doświadczenia dużego nie mam. Byłam jedynie na PBP i RP discordowych. A, można kierować moimi postaciami. I don't mind.

Postaci

Malphas - Kruk ni kruk, stworzenie żyjące przypadkiem i posługujące się nie swoją mocą. Idealny do morderstwa. Można nim kierować pod warunkiem uzgodnienia czy wszystko okej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz