10 sierpnia 2023

lubie fnaf

Adam

catsandcogs
Dzień dobryy, z tej strony Adam. Jestem dorosłym człowiekiem, ale nie powiedziałbym że dojrzałym. Mam 2 koty (po dowody zapraszam na pv) i jestem studentem weterynarii (pomocy). Gram w ligę, ale nie martwcie się, wyzywanie kobiet ograniczam do minimum. Ostrzegam, że w mojej głowie dominuje język angielski i poza pisaniem na blogu piszę po polsku jak absolutny idiota. Mam 2 komórki mózgowe, jedną używam do kochania fnafa, a drugą do bycia gejem. Anyway, kocham FNaFa :3

Preferencje pisarskie

Technicznie mam długi staż blogowy, bo pisałem sporo przez parę lat na blogach o magicznych wilkach i tak dalej, ale miałem tak potężna przerwę, że możecie mnie uważać jak amatora. Nie traktujcie mnie zbyt poważnie, bo szansa, że się wypalę jest zapewne duża... Ale będę się bardzo starał, obiecuję! Od razu ostrzegam, że na odpis ode mnie często trzeba sobie długo poczekać, ale też jestem cierpliwy i nie przeszkadza mi jak muszę czekać. Odpisy ode mnie są zazwyczaj krótsze. Wolę pisać o czymś, co pozwala na dalszy rozwój postaci, więc najczęściej będzie to coś związanego z przeżyciami wewnętrznymi, coś o życiu codziennym.

Postaci



George Schmidt - Generalnie gościu jest wzorowany na najgorszym momencie mojego życia, więc będę go z tego wyciągał stopniowo jakoś. Typ potrzebuje jakiegoś dobrego przyjaciela, obiecuję że jest miły i nie gryzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz