28 stycznia 2024

Falvie

Falvie

Falvie666
Jestem Falvie, bądź Falv. W świat blogów wkroczyłem dość dawno, co nie znaczy, że potrafię dobrze pisać. Potrafię rysować tak w miarę, Picasso ze mnie żaden, sporadycznie pisze wierszyki i opowiadania, mam na pieńku z historią i matmą. Mam też tendencję do nagłego znikania i pojawiania się. Lubię czytać, a z nudów robię smoki z papieru. Oraz pogrywam w Genshina.

Preferencje pisarskie

Więęęęęc odpisy zajmują mi trochę czasu, ale będę się starać by nie przekraczać 2 tygodni. Można ze mną pisać o przeróżnych rzeczach, raczej nie ma żadnego TW, które by mnie odrzuciło tak strasznie drastycznie. Co do długości opowiadań, rożnie to bywa, oscylują gdzieś pomiędzy 600-900, czasami dłuższe czasami krótsze, jednak pewnie z czasem jak rozruszam palce będą sięgać większych liczb. Jeżeli macie za mną wątek a nie wiecie jak moja postać zachowałaby się w takiej i danej sytuacji można śmiało do mnie pisać na discordzie, ja sam też pewnie zapytam jeśli nie będę pewny. I to chyba by było wszystko.

Postaci

Isarr Nerikare - Uwaga! Postać gryzie. Owy naga pomimo puszystego i przyjaznego wyglądu to wredny dziad, który syczy na połowę populacji świata podczas gdy druga jest ignorowana. Można nim śmiało sterować, byle tylko nie robić z niego zbyt miękkiej buły.
Seth - Nie do końca wiadomo co to ani skąd się wzięło, ale można śmiało stwierdzić, że Seth po 600 latach snu jest dość mocno zdezorientowany dzisiejszym światem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz